Translate

lördag 25 januari 2014

Min morgon på lördag kväll

Frukost intogs strax efter 08.00 på ett underbart vackert Skarpe Nord...
Även denna lördag valde jag att vara Sällskapsdam för fantastiska Petra som står där nere varje lördag morgon mellan 08.00-10.00 hela säsongen. Det har hon gjort nu i flera år... Men jag förstår henne.. Jag tycker det är mysigt att vara där å titta på alla små ute på isen och se hur de kämpar. Lite kul också att se föräldrarnas tacksamma blick när de kommer in å känner doften av nybryggt kaffe. Som tur är trivs även Isa där. Petra är en absolut favorit som hon älskar. men ändå svårt att avgöra vad som är bäst med just värmestugan.. För alla människor som ger henne uppmärksamhet och ibland tappar nån smula på golvet är ganska populära dom med.

Men något som också är en favorit är att va i min famn. att hänga på min axel å titta ut på barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar