Translate

fredag 3 januari 2014

Telia

Fredag och dags för västkust-derby... Kungälv tar emot Vänersborg. 19.00 börjar matchen. 15.00 öppnar Tribecka dörrarna för de som vill ta en before bandy-öl.
Min fjärrkontroll har åkt i golvet en gång för mycket och har lagt av.. Säga vad man vill om Telia men det är bara att ringa och de skickar en ny, kostnadsfritt. Hoppas den hinner komma idag.. har ingen lust att "tvingas" till att bara titta på markbunden tv hela helgen.
Små problem kan bli stora om man tillåter.
Det börjar närma sig att jag ska bli blodsfaster... Längtar... Det är en pojke som väntas och jag har redan döpt honom till Otto. Men vi får se, föräldrarna är inte helt eniga med mig där ;)
Snart är jullovet över för denna gång.. Men tror jag bestämt mig för att förlänga det till tjugonde knut. Så mycket roligare att ha jullov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar