Translate

fredag 28 juni 2013

Dagmamma

Sigge e här.. Jag e dagmatte lr iaf förmiddasmatte... Gabriella sitter i detta nu hos frissan och förhoppningsvis njuter maximalt.
Se dessa två hundar ihop är ett skådespel :) Min lilla råtta och den stora ståtliga Sigge.. Ett radarpar utan dess like.
Blev inga ögonbryn igår. Jag sov midda när Helena ringde och när jag vakna till var det dags för kärring/hund-promenad. Och efter det åkte vi som sagt till sjön.
Helena ringde strax innan vi åkte och sa -varför hörde du inte av dig lr skicka sms.
Det var upptaget när jag ringde henne efter middagslur och tänkte det blivit sent och hon brukar inte vilja följa med till skogen med hundarna..
Men när hon ringde så va min första tanke.. Men gud va elak jag e, hon kanske visst hade velat följa med... Men det hade hon inte :) Men håller med om jag kunde skickat sms.
Ikväll blir det Hans. Enligt rykten ska han bjuda på champagne eftersom vår vän fyllde år i onsdags. Men vi får se... Ska bli trevligt iaf, va ett tag sen nu.
Har på mig min nya fina vita kjol... Jättefin men den jävla påsen syns när jag går, för den vill glida ner trots jag tejpat... Kanske ska använda någon annan tejp än Olivers bandyklubba tejp ;)
Börjar sakna Oliver å Matilda lite.. Men försöker låta bli. Är ju bara en tidsfråga till han har eget på riktigt.
Så jag försöker njuta, och enligt mig själv börjar jag bli ganska bra på det...
Duktig på att laga middag själv har jag också blivit :) Däremot har jag slarvat med disken de sista två dagarna.. Bäst jag går ut å tar den nu innan Gabriella kommer tillbaka.. Annars tar hon den.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar