Translate

onsdag 26 juni 2013

God morning folks

God morning folks! Hemkommen från att ha gratulerat Gabriella med frukost på sängen. Det var jättekul. Var ju tvungen att ringa på dörren men jösses va hon såg chockad ut :)
Pernilla med familj gjorde ju samma för mig när jag fyllde 35 lr om det va 30. Jag blev stormande glad då och det verkar som Gabriella blev det idag med.
Om cirkus 30 minuter kommer Katarina. Vet inte vad vi ska gör idag, Kanske röja efter mitt klipp å klistra projekt med dörrmattor igår. 
När jag röjde å flytta hatthyllan igår hittade jag en lapp från Lennart.. Börja gråta lite.. Kunde inte slänga den så den får finnas kvar här ett tag till.
Fick tid till gyn den 19/7 och hoppas dom ringer snart om tid till Sahlgrenska. 
Nu ut å sätta på kaffe, för inte kan Katarina och jag göra någonting utan en kopp kaffe först.. Man ska aldrig bryta bra rutiner.
Malin Hoppas sillen, kaviarn och nubben föll i god strupe hos vännerna. Glömmer aldrig Gighos min när vi tog nubbe å åt av sillen.. ;) Pussa småpiraterna från mig å Krama Rose hårt å länge.
Helena M lr den som har koll. Är det den 5e Anton fyller?
Mickan skicka bild på lilla Stina tack och kolla i almanackan när bäst tid finnes för besök från Kungälv.
Mvh
Ulrika Er vän, syster å dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar