Translate

tisdag 25 juni 2013

God morgon

God morgon.. 
Isa borde vilja gå ut men hon ligger å snusar under täcket den lilla grisen... 
Inte så trött som befarat idag men dagen kommer nog gå i halvfart.
Skall upp å lägga om hålet i ryggen 14.20 får inte missa.
Mötte en sköterska igår som jobba på avdelningen jag låg. Hon bekräfta att Marianne, damen jag blev så förtjust i har fått åka hem.. Va lite orolig att hon blivit sämre.
SHOPPA igår.. Åhhh så roligt det är :D
Tur man har sån koll på vad saker kostar här hemma så man snabbt kunde avgöra om det var värt å köpa i Ullared lr inte. Mycket inte billigare än kanske nån krona mot här hemma på Willys.
Men gjorde några klipp. Ända onödiga var att Isa fick en ny spann till sin mat eftersom den jag hitta och behövde till Kalle va så fin. Så nu har dom samma fast olika färger. Kostade 11.90 med lock.
Säkerhetsbälte till Isa var nog ändå det mest nödvändiga och bästa fyndet. Har kollat runt och kan säga jag tjänade nog ca 150:- på å köpa det där.
Klövjeväska hade dom billigt med men tyvärr inte i hennes storlek.
Helena H Köpte ögonbryn och frans färg. Kom hit å hjälp.
Fick även köpt present till Anton som snart fyller 7 år. 24,95 som hittat då det var en grej jag vet han behöver även om jag efteråt insåg den inte e så lätt för honom att gömma. Men han kanske får gömma den i Oskars och Helenas rum då man kan se vad som är i ;)
Köpte även dra-in-magen-underbyxer :) Har dock inte kunnat prova ännu då jag har den där jävla klämman/slangen i ryggen.
Swirl doftpatroner till dammsugaren kostade 9.95:- och på Maxi, mer än det dubbla.
Dom filma när vi var där men vi ducka bra varje gång vi såg dom ;)
Nä nu får det räcka för nu.. Det börjar röra sig under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar