Translate

lördag 22 juni 2013

Strax ut å diska

God kväll.. Strax ut å diska och sen ner å hämta tvätten... Gabriella har vart här å hjälpt mig äta upp köttfärssåsen som var tvungen att ätas i dag... Imon blir det lax igen.
Igår firades midsommar hemma hos Gabriella, Sigge å Daisy. Vi åt å drack gott men det blev mycket lax kvar..
Gabriella har även dammsugit här idag till stackars Sigges olycka.. Han hatar när dammsugaren måste fram mer än jag.
Drack inte mycket igår men tillräckligt för att jag skulle lyckas övertyga mig själv om att jag kunde ligga på vänster sida en stund och det va så skönt så jag stensomna.. 
Funkade utan ont lr trassel med slangar å kopplingar. Bara en grej som lossna med den gick å skruva på igen. Verkar inte som det gjorde nån skada då allt verkar va ok och jag har inte ont.
Hoppas ni alla hade en minst lika bra midsommarafton som jag.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar