Translate

torsdag 27 juni 2013

Glass i stora lass

Just smällt i mig nästan en halv liter sia wienernougat glass (6.90:- på willys) i efterrätt.
Sahlgrenska ringde förut.. Jag behöver inte göra datortomografin på måndag och om 2-3 veckor kommer jag att få komma dit för sprängning av stenen.
De har beslutat att det ändå är det mest humana mot min kropp trots att det inte är säkert det funkar och kanske inte räcker med ett försök. BLÄÄÄÄÄÄ
Slingorna blev bra, dock blev jag inte så mycket ljusare då vi inte hade tillräckligt med medel.
Sovit middag idag då jag efter promenad med Isa förut fick lite ont och kände mig jätte trött. Tyvärr missa jag då både samtal från Helena och Gabriella. Men jag missa inte samtalet från Sahlgrenska som idag kändes viktigast.
Har lite lust att åka ut i skogen å låta Isa springa med sin vän Sigge... Men får höra med Sigges matte först.
Här va hon inte så gammal mitt lilla hjärtegryn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar