Translate

söndag 30 juni 2013

ONT

Fick upp gardinstång + gardiner... JÄTTENÖJD med resultatet, men jävlar vad ont jag fick och vad trött jag blev..
Ändå tog det inte långa stunden och tungt var det inte heller. Var tvungen å ta 2 värktabletter.
Isa är hund och måste ut och lagom tills det var dags så ringde Gabriella och fråga om vi skulle mötas och gå tillsammans.
Absolut ville jag det..
Efter nån timme börja jag få ont... JÄVLAR vad jag hatar detta. Känner mig som en 75 åring som partat hela helgen, sålt smöret och tappat pengarna.
Vi satte oss iaf hos tant Rut och tog en kaffe å hundarna fick vatten. Så alla timmarna vi var ute var inte promenad.
Hem.. å tänkte strunta i tvättstugan. Men nästa lediga tid var den 8/7.. Så det var bara att hämta tvättkorgen å gå ner.
Saknar min son väldigt mycket men ändå inte... Räknar med att han har det bra å det räcker för mig.. Inga nyheter är bra nyheter. Men saknar honom. Älskar ju honom mest i hela världen. Bäst e han.
Saknar honom såpass att jag besluta att även ta hans smutstvätt. Han hade så mycket så jag tog inte allt.. Kände att jag inte orka plus att tiden inte riktigt räckte till..
Prioriterade faktiskt min egen tvätt först... JAPP saknar skruttungen men nån måtta får det va ;)
Vårdcentralen imon fm. Ska tvinga dom att ringa Sahlgrenska å skynda på..
Jag vet... man ser inte så bra, men man ser att det sitter uppe gardiner iaf. Däremot ser jag här nu på kortet att blomman till höger inte ser ut att må lika bra som den till vänster.. 
Får nog gå in å kolla detta när jag är klar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar