Translate

måndag 1 juli 2013

Röda joggisar Blääää

Strax upp till vårdcentralen å lägga om hålet i ryggen... Ska be om kortare slang till påsen för röda joggisar är inte kul att gå runt i denna årstiden, definitivt inte utomhus.
Med kortare slang kan jag iaf ha en lite längre kjol. Tyvärr kommer jag ändå inte kunna använda mina fina marinblå shorts jag köpte i Ullared.. Dom e för korta.
Ska som sagt böna å be, om jag så ska slänga mig på golvet å skrika för att dom ska hjälpa mig få en snabbare tid på Sahlgrenska.
De har ju beslutat att spränga stenen. men vet inte om jag ändå vill att de opererar ut den.. Större ingrepp.. Men sen e det ju över. Hoppas jag.. FAN annars.
Matilda kom förbi här igår å kvittra som en sol... Hon å Oliver har det jättebra :) Fick skickat med chipspåsen till Oliver. Tycker inte jag behövde den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar