Translate

fredag 26 juli 2013

En liten bön kan nog hjälpa

Sitter här på morgonkvisten å väntar på att kaffet ska bli klart.. 
Mår lite illa men tror det beror på värktabletten jag tog igår kväll. Sköterskan fråga i onsdags hur det är med illamåendet. Bättre svara jag. Hon fråga om det kunde bero på Diklofenack (värktabletten) Tror inte det svarade jag. För dom har ju sagt att den värktabletten inte har biverkning illamående.. Men jag undrar jag. Dels för att jag mår illa men också eftersom hon ju faktiskt fråga som hon gjorde. 
Tror jag ska ringa dit om en stund. 
Hämtade kaffet samtidigt som jag hämta kartongen för inte visste jag hur diklofenak stavades.. Difflofiknacknak har jag sagt ;) 
Sagt det förut men tåls att sägas igen. TACK han som uppfann kaffet.. Ja ja Jag vet det är jag själv som gjort mig van, men det är så gott på morgonen. 
Kusin logga inte in igår så hon får helt enkelt stå ut med att jag sjunger för henne vid första bästa tillfälle. Känner mig iofs säker på att hon precis som moster hade en toppendag.
Är så glad jag hitta fler kanaler på tv så jag kan sitta här å skriva samtidigt som jag tittar på Days of our lives Världens äldsta såpopera. Följer inte som glamour men är jag hemma å inget bättre för mig så. Men däremot är det illa med Glamou nu.. Börjar 17.55 och är ofta inte hemma den tiden nu när det e sommar. Så genomsnittet ligger på 1-2 avsnitt i veckan. Gillar inte men det får gå ;)
Lexikon för er som undrar
I och försäg = iofs. 
I alla fall = iaf. 
Eller =lr. 
Facebook = fb
:) = Glad
;) = Glad med en liten blink
:D = Jätteglad
Mina älskade syskon och deras kära familjer är fortsatt ute på havet å njuter. Igår fick jag bild på kvällsdopp. Kusin har däremot vart lite snål med bilder det sista. I början fick jag bilder ofta men nu inget. Men vet hon har kul å bra tack vare fb. Jag ska till hennes ställe Tortola en gång till i mitt liv.. Det har jag gett mig den på och bett till Gud för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar