Translate

torsdag 25 juli 2013

Galaxy s4 lr s3 på önskelista

Efter en mycket trevlig kväll hos vän med vän somnade jag som en prinsessa igår.. Vakna relativt tidigt och fick ringt vårdcentralen eller Närhälsan som det numera heter. Upptäckte igår vi nattedags att plastfilmen släppt lite runt hålet. Fick tid direkt så nu har jag ny fräsch plastfilm så jag kan bada. Bada på mitt sätt :)
Önskar mig en ny mobil med helt fungerande kamera i födelsedagspresent. Förde över alla foton från mobil till datorn (461 st) och korten blir inte bra.. Kanske jag ska kolla upp vad det kostar att få linsen rengjord. Men nää jag önskar mig en Galaxy s4 lr en s3 iaf. Har en s2 och är supernöjd.. Tänk då va nöjd jag skulle bli med en s3 lr s4a ;) s4an har en  ännu bättre kamera. s3 och min s2a har samma. Idag fyller älskade kusin och moster år. Kusin finns på fb så henne har jag redan gratulerat i skrift.. Men ska försöka skypa henne sen ändå.. Men moster får jag ringa till på det gamla vanliga viset. Ohhopps Nu kom Gabriella.. Visste jag men tiden gick så fort så plötsligt var hon bara här.. Nöjer mig med detta nu och umgås lite med henne istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar