Translate

fredag 12 juli 2013

REKLAM

Det kommer troligtvis komma reklam här under och vid sidan om mina inlägg. Jag kan nämligen tjäna pengar då.. Och det är det väl ingen som missunnar mig :)
Troligtvis.. För jag har inte blivit godkänd ännu.. De ska först granska min blogg. Typ ta reda på om jag har tillräckligt många läsare och vad för reklam som passar bäst här hos mig.. Kan tänka mig det framförallt kommer bli om hundar och katter.
Har varit på vårdcentralen och lämnat blodprov inför sprängning av sten. Skulle även lämna ett prov från njuren. Men det droppa så dåligt att jag gick hem. Mamma var ju på väg så hade inte tid å traska runt där uppe å vänta på att röret skulle fyllas. Och som vanligt löser sig allt till det bästa.. Mor kom lagom till röret var fullt så jag slapp sätta på mig mina gula crocks å traska upp igen. Hon lämnar in det för mig. Hade ju redan traskat runt med Isa i över en timme. Nån måtta får det va på motionen.
Nu gå igenom 4 papperspåsar med grejer som mamma var här å lämna.. Det jag inte vill ha kommer hon tillbaka å hämtar så åker vi med det till pingstkyrkans second hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar