Translate

fredag 5 juli 2013

Tänkte inte

Har haft en dålig dag... Med mycket ont = värktabletter = tröttare än vanligt.
Kanske nån mening med att Antons kalas blev inställt. Bara synd det skulle drabba min bror. Hoppas han börjar få mindre ont och mår bättre nu när snart en dag gått med penicillin i kroppen.
Gabriella åkte just hem men först tog vi en promenad... Vi mötte Whisky en hund Isa känner och jag bara släpper Isa.. Det gillar inte Sigge... Jag vet det.. Men jag tänkte inte. Men det gick bra. Han lugna sig fort... Duktig kille e han.
Oliver har gått med på att jag kan ställa in lite lådor i hans rum... Så jag får bort dom från vardagsrummet.
Hoppas jag känner mig bättre och piggare imorgon så jag kan börja med det. Vill ju.
Värst är illamåendet som kommer med smärtan... Trots det har jag ätit duktigt och riktigt idag.
Tycker om hur ord tillsammans kan bli så mycket.. Önskar jag kunde skriva roligt och om annat än mitt eländiga liv.. Japp Idag känns det lite eländigt.. Långt kvar till den 24:e och enligt informationen jag fått så kan jag få ha kvar kateterna i ytterligare 4 veckor efter det.. Sen e sommaren slut...
Å jag som jobbat så för å få kropp beach 2013 å hade hängt på stranden i bikini hela sommaren om det inte vart... Hahahaha den gick ingen på. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar