Translate

måndag 1 juli 2013

Kört slang... Nästan JIPPI !

Fick kortare slang så nu har jag lite mer valmöjligheter i kläder.. Inte många men lite fler iaf.
Behövde inte övertala sköterskan om att kontakta Sahlgrenska. Hon höll med mig. På onsdag fem veckor sen operation.
Sonen e hemma, sitter i sitt rum å spelar tv-spel... :)
Idag har jag inte bara köpt en ny almanacka utan även det diskställ som jag sneglat på i 2 månader. Idag blev det mitt.
Almanackan var ett måste köp. Utan den har jag ingen koll över huvud taget på när var hur jag ska göra någonting.
Gick förbi Gabriella på en snabb kopp kaffe på hennes utsida. Dogsen älskar inte å vara still i koppel, men dom kan.
Strax efter jag kom hem kom regnet... Då var det skönt att vi hade ett par timmars promenad i benen.
Men nu e det strax dax igen. Ut alltså. Sen God natt.. Trött e jag trots jag sov middag i ca 1.5 timme.
Men inte tröttare än att jag just smällt i mig en nästan full låda med jordgubbar.. Hade en liten skål med socker bredvid som jag doppa dom i... Inte nyttigt men såååå gött.
Nu in å kolla om son vill prata lite med mor hans.. Lr om han rent av vill följa med på kvällspromenad..
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar