Translate

tisdag 16 juli 2013

Vara arg är också bra

Det är med andan i halsen jag har bjudit in några väl valda vänner från fb att följa min blogg. Lite bra för självförtroendet att jag våga MEN... Vet att ingen av dom är dömande MEN.. Varför skulle dom vara intresserade av min egosida... Ja, dom får läsa om dom vill.. Tänka va dom vill... MEN jag e smart. Jag har bara valt vänner som inte tänker elaka tankar om någon :) JO de kan de säkert göra. Precis som jag, oftast om de jag älskar allra mest :( Ja elaka tankar är å ta i MEN dom e inte alltid så snälla. Precis som jag kan göra/säga dumt.. Kan dom :) JO jag kan nog tänka elakt jag med.. MEN då har dom förtjänat det enligt tidningen. För det är oftast när jag läser dagstidningar lr tittar på nyheter som jag är kapabel till å tänka riktigt elakt... Finns så många konstiga människor där ute... Va har dom råkat ut för att bli sådana... För inte föds man ond.. Tror inte jag iaf.
Det stör mig att de man älskar allra mest också är dom som får ta mest skit när man inte är på topp. Du kan höja rösten å smälla i dörrar hemma och så går du ut, träffar en granne och då skiner man som en sol. MEN om man inte kan vara ledsen/arg/besviken/irriterad runt sina nära och kära, när ska man då få ur sig alla sådana känslor.. Det kanske är då som man växer upp å blir en elak människa. Alla känslor är viktiga. Och underskatta inte ordet förlåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar