Translate

fredag 19 juli 2013

Crocks = Gula plasttofflor

Oj va denna dagen gott fort. Haft lite problem att förstå det är fredag.. Har känts som söndag hela dagen. Beror säkerligen på gårdagen. Dagen idag började på bästa sätt. Frukost på sängen. Nja inte riktigt. Gabriella ringde å bad mig sätta på kaffe och så kom hon med goa baguetter.. Sen senare kom sötaste systerson med flickvän.. Han bad om ekonomitips... Hur få 500:- att räcka så länge som möjligt.. Klart man kommer till fattiga moster då.. Jag kan allt om att handla billigt. Hjälpte honom bli Willys plus kund.. 
Plötsligt var klockan 15,38 och jag skulle va på vårdcentralen 15,45. På med crocksen och ta det långa benet före det andra. Jag hann nästan komma i tid. Fick genast gå upp i skräckstolen.. Han hittade ingen cysta. Tydligen är det inte ovanligt att man får cystor vid äggledaren och att de försvinner lika fort som de kommit.. Men så lättad jag blev. Så inget mer funderande på det. Annars har min dag varit lugn och händelselös. Precis en sån dag jag planerade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar