Translate

söndag 14 juli 2013

God Morgon

Som vanligt väckte Kalle mig... Idag med att sitta på nattduksbordet å prata. Men det kändes som jag iaf fick vakna när jag sovit klart. Så lusten att strypa honom infann sig inte. Tyvärr gick jag ju också som vanligt ut på balkongen väldigt snart.. Det e riktigt varmt ute redan..
Nu sitter jag här med mitt kaffe å funderar på vad jag ska göra idag. Ska iaf prova kläderna jag sorterat ut för jag vill behålla, så jag kan lägga in det som passar i garderoben och förargat slänga ner det som inte gör tillbaka i papperspåsen.
Tycker det e lite sådär att mina syskon inte kommenterat den fina bilden på Isa med flytväst.. Jag kan absolut förstå om dom inte vill ha hund på sin båt.. Det är helt okej för mig.. Men säg nåt.. Att hon e fin iaf. Fast kan detta va en sån där adhd grej... Hhmmmm Jag la upp bilden å skrev "Nu kan vi följa med"..
Naturligtvis betyder inte det att jag räknar iskallt med att de vill ha hund på sin båt... Skrev även samma till Hans.. Och han vet jag ju absolut inte vill ha hund på sin båt.. Ja kan kanske lite bero på vilken av båtarna men men..
Självklart har jag tänkt fråga först.. Jag tar aldrig något för givet även om det kan låta så ibland i skrift å tal..
Systra min e faktiskt inte ens hemma med sin båt. Dom e på semester å har det underbart.
Ytterligare ett stort plus för Facebook.. Jag kan följa henne och hennes familj genom bilder som hon kommenterar. Därför vet jag dom har det underbart :)

1 kommentar: