Translate

måndag 29 juli 2013

Lust, Ork, Vilja

Här händer inte mycket. Planerna i hjärnan är massiva och fulla av energi men det händer liksom inget i praktiken.. Ändå vet jag för en gång skull vart jag ska börja, men har liksom ingen riktig lust. Son är vaken men sitter å spelar tv-spel. Är ganska tråkig med andra ord. Är han väl här kan han väl va lite kul iaf. Fast det kanske inte är så det funkar med vuxna barn ;)
Har fått besked från försäkringskassan. Dom höjer min peng med 1 kr i månaden from augusti. Många bäckar små :)
Strax ut med Isa Pisa Lingon Fisa igen. Förstår inte hur fort 4 tim kan gå.
Läste Aftonbladet på nätet men la ner det ganska fort. Bara död, elände och läsa att i stort sätt alla som betedde sig illa i Husby för några månader sedan kommer att gå fria från straff, gjorde mig irriterad. Döskallar.
Är hjärnan trött får kroppen vila. Men just nu är inte min kropp och hjärna riktigt överens. Vill men ingen ork. Kan men ingen lust. Vill ha mjukglass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar