Translate

söndag 21 juli 2013

Kvällsdopp

Efter en varm dag är det skönt att ta ett kvällsdopp. Om man kan.. Jag kan inte men hundarna kan.. Tur jag kan glädjas och njuta av att se hundarna bada. Gläds såpass att jag som vanligt filma och tog kort. Jag tror ju att alla tycker det är lika kul att se dessa två underbara leka och bada. Framförallt att se Isa simma ;)
Som ni kanske ser på korten och filmerna så är det  från två olika sjöar.. Den första vi var vid är en död sjö. Fantastisk å simma i. Men tyvärr kom det några ungdomar som hoppa från en klippa och Isa kunde verkligen inte förstå varför hon inte fick simma dit. Vi fick iaf fikat gott i kvällssolen där innan vi åkte till den vanliga sjön med den lilla stranden. Turligt nog så skulle dom som va där precis åka.
Fasen om inte värmen håller i sig lr iaf kommer tillbaka när jag blivit av med katetern.. Älskar ju inte solen men älskar att bada. Framförallt kvällsdopp. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar