Translate

onsdag 31 juli 2013

100% smärtfri natt GULD värd. Tack!!!

Härliga morgon. Vaknade utsövd. Tror inte jag vaknat till mer än 1-2 ggr... Och det säkert inte långa tiden innan jag vakna på riktigt.. 
Vara smärtfri är en underbar känsla som jag aldrig mer kommer att ta för given. Igår eftermiddag, kväll var första helt smärtfria tiden på mycket länge. Inget ont lr känning i njuren, inget ont i magen och inget illamående. Kände mig som vanligt nästan. Och det gav tillfredsställande resultat på fler plan. Fick gjort mer här hemma än på mycket länge. Bara det en underbar känsla. Men nu idag har jag tagit den "vanliga" tabletten. Lite försiktig med pillren. Uppenbarligen starka grejer. Inte farligt starka, men starka. Får visserligen ta upp till 4 om dagen av dom, medans av de andra får jag bara ta 3. Usch vad tabletter jag ätit det sista månaderna. Mediciner, Antibiotika och värktabletter. Inte konstigt magen kan göra ont. Så tack för stolpillren. Fasen. Vill bli av med den här skiten nu. Det är sjukt att jag av alla människor ska hitta glädje i att få en värktablett som verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar