Translate

onsdag 24 juli 2013

Gick bra men inte bäst

Hemma.. Allt har gått bra, men det kunde gått bättre. Ska tillbaka den 15/8 för ny sprängning.. Fyttifan vad ont det gjorde.. Trots smärtstillande i tablettform och 2 morfinsprutor. Förstå va ont det hade gjort utan.. Iaf så gick det, jag överlevde och den underbara sköterskan tyckte jag var duktig ;) Mamma var med hela tiden, nästan. Hon fick inte va med under själva behandlingen eftersom den sker under röntgen. Så glad och lättad att det är över. Ja riktigt över är det ju inte. Men nästa gång vet jag ju exakt hur allt går till plus att jag redan blivit lovad mer smärtstillande. Ska på röntgen om ca 1 vecka för att se exakt hur stenen reagerat på dagens sprängning.. För där idag kunde hon inte se exakt hur stenen reagerat.. Hon kunde se att den blivit ljusare så mindre har den nog blivit men hon kunde inte se småfragment... Ja jag fatta tror jag, men inte lätt att förklara i text här å nu. Har säkerligen en del morfin kvar i kroppen så det får bli till att lägga sig raklång en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar