Translate

lördag 13 juli 2013

Pylostomi-kateter-FAN

Häromdan var jag i en väns trädgård på morgonen... Hundarna lekte och jag prata med hela kroppen som vanligt. Plötsligt känner jag när jag hoppa till att nåt inte kändes jättebra bak där katetern sitter fast. Har sedan dess vart lite öm/ont.
Och nu efter dagens morgonpromenad känns det extra öm/ont.. Gillar inte. Tänk om nåt händer och de måste operera in en ny.. Det gjorde ju så in i helvetes ont första gången.. Hur ont skulle det då inte göra nu när...... Fast å andra sidan så är det inga infektioner där nu... Ja ja Skönt iaf att jag har samma sköterska nu på måndag som ska lägga om hålet som förra veckan.. Hon borde kunna se om nåt ser annorlunda lr mindre bra ut. Bara hon inte e sjuk.. Den som lever får se.
Hade tänkt å prova kläderna som mor hade med sig igår.. Men känner inte alls för det just nu.. Blev på lite dåligt humör.. Betoning på lite... Är nog godissugen också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar