Translate

tisdag 2 juli 2013

VÄDERGUDAR FINNS ?

Kan det va så att vädergudarna är på min sida... Knappt man kan tro det e sommar. Men jag e inte jätte ledsen. Sorry alla som vill ut å bada å sola.
Suttit å fyllt i min nya fina almanacka.. Stör mig att den inte är exakt lika som den gamla.. Denna har inte tjocka typ bokpärmar utan plast pärm.. Inte hela värden, MEN
Ej vart ute med Isa Pisa Lingon Fisa ännu. Hon ligger å snusar under täcket bakom min rumpa.
Skall strax gå ut men vill inte gå ut allt för nära 10 för då e det

Ni vet inte men det har nu gått dryga 30 min sen jag skrev.. Mor ringde, hon kommer strax förbi med gardiner som hon inte kan ha i den nya lägenheten. Får se om det är nåt jag vill ha.. Kanske, isf vill jag åka till Ikea å köpa gardinstänger snarast.
Gick ut med Isa efter samtalet och vad jag var på väg att skriva innan, var att jag inte hade nån lust att träffa nån och det e några som alltid går ut med sin hund vid tio. Det roliga var att en av dom var fortfarande ute och jag tror hon såg mig men fortsatte ändå upp för backen å hem... Känslan att inte orka träffas å prata har vi alla ibland :)
Mötte grannen Mona på väg in.. Har dom bästa grannar... Men saknar Lennart. Känner mig inte jätte ledsen när jag tänker på han längre. Men han finns fortfarande ofta i mina tankar.
Katarina kommer kl 15.00 idag :) Som det känns nu så blir det kaffe å inte mycket annat.. Mår inte toppen toppen. Ska ta en tablett och min medicin så kanske det blir bättre.. Gillar inte det onda men hatar nästan mer illamåendet som kommer med.
Japp Tyck synd om mig dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar