Translate

måndag 15 juli 2013

Två City gross påsar fyllda

Allt är bra med katetern. Kan ha varit allt tejp och plast-film som låg å skavde på min mjuka hud :) Nästa vecka ny sköterska. Gör inget.
Provade alla kläderna igår. Allt utom en supersöt tunika i färgen brun, beige, guld, champagne med svarta detaljer passade. Är enfärgad men ni får föreställa er en blandning av färgerna jag nämnde ;)
En klänning jag har på mig nu är absolut inte min stil/smak men så skön å ha på sig. Att man kan se bandage-hållaren till påsen när jag går, skiter jag i..
En grej in, en grej ut, är mottot i detta hem numera. Så igår utförde jag en stor rensning i mina garderober.. Resultat: Två stora papperspåsar fulla för att ge till pingstkyrkan lr ev sälja på loppis :) Ska gå igenom linneskåpet idag då jag även fick dukar av mamma.
Bästa med att gå igenom garderoben ordentligt är att man hittar kläder som man glömt bort.. Men något som är konstigt är hur kläder som man va såååå glad över och tyckte va såååå fina när man köpte, plötsligt har förvandlas till inget speciellt alls... Och varför sparar man kläder som kan va bra å ha om man ska måla om eller värre, ut å springa... Igår slängde jag allt sånt. Underbart att bli äldre. Man blir så klok. Precis så där klok som man alltid tyckt man varit.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar