Translate

måndag 15 juli 2013

Klipp å Klistra från FB

Måste vara bedövande när vinden viner utanför.. Har sovit middag i 3 timmar. Ändå sov jag bra inatt.. Var ett tag sen jag hade en sådan lång power nap.
Men uppenbarligen måste den ha behövts, annars hade jag väl inte sovit så.. OM, inte ljudet av hur vinden viner i trädtopparna är bedövande.
Här blåser det så mycket att dom kommer prata om det på nyheterna ikväll.
Fått räkningen från sjukhuset... På halva beloppet av vad jag fruktade..PUST... Fortfarande en hel del pengar, men när man befarar mer så blev denna summan plötsligt nästan liten.
Ni som provade länkarna på Isa och Sigge i bilen och när dom badade och inte fick fram nån film. Prova igen. Jag har ändrat inställningarna.
Jag skrev förut om att man blir klokare med åren.. Vilket är för väl, för ungdomar kan vara ganska korkade. Men så roliga på sitt sätt.
Här kommer ett klipp från en tidning jag kopierat från fb. Riktigt kul tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar