Translate

lördag 13 juli 2013

Aloe Vera, Sol och Bad

Hihi Jag har blivit godkänd som ni ser :) Undra hur mycket man kan tjäna... Kanske även blir rik på pengar i framtiden.. Rik är jag, men inte så mycket på pengar... Börjar vänja mig vid färre tv-kanaler. Däremot inte vid att jag måste titta på det jag vill när det sänds å inte när jag vill.
Länge har mina lördagsmornar tillbringats i soffan med kaffe å hela veckans avsnitt av Glamour. Denna veckan har jag sett 1 avsnitt. Är inte hela världen men en av mina få rutiner som e borta.. Får hitta ny.
Vi planterade om en jätte Aloe Vera igår hos Gabriella. Den kommer från hennes mamma som tyvärr gick bort i våras.
Den är enorm.. Och tung.. För å säkra den behövdes några blomsterpinnar. Den e vacker. Och jag har ett skott från den här hemma hos mig nu :)
Tidigare på kvällen åkte vi till sjön så hundarna fick leka och bada... Isa Älskar verkligen att bada. Ja Sigge med.
Önskar mig en ny mobil.. Gärna samma som jag har. Är jättenöjd med den och den har en fantastisk kamera. Men min har fått nån skit under linsen och jag vet inte hur jag ska få bort det utan att betala massa pengar lr riskera att göra sönder den.
På väg till sjön hade vi 2 hysteriskt längtande hundar i baksätet.. Tur de inte håller på så varje gång. Iaf brukar de inte låta riktigt så mycket som ni kan se på filmen om ni klickar på länk 1.
Väl framme var de mycket nöjda och belåtna som ni också kan se om ni klickar på länk 2. Vad händer idag då??? Inte en susning i detta nu. Men det gör inget.. Jag njuter av dagen och allt kan hända....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar