Translate

torsdag 11 juli 2013

God Morgon Älskade kattfan

Skönt att få vakna av sig själv eftersom det idag är möjligt för mig att jag skulle kunna få göra så.. Men Nej, Nix, Nope!!!
Kalle trampar inte längre runt mitt ansiktet. Men han har kommit på ett nytt sätt att väcka mig. Han går ut i kök lr vardagsrum och slänger ner något från borden. Leker med sånt som låter när det flyger över golvet.. Sen kommer han in med jämna mellanrum sätter sig å stirrar å kollar om jag vaknat. Jag tittar upp och blundar lika fort igen.. Ja då springer han ut å fortsätter.
Nu när jag e vaken och han har fått sin blötmat.. Ja då ligger han så lugnt å fint.
Att man vaknar tidigare när man blir äldre har jag ju hört.. Kanske stämmer det redan lite på mig men i denna familj stämmer det framförallt på Kalle. Som jag skrev på FB Jag älskar honom alltid och jämt men ibland tycker jag inte om han. Precis som med Isa och Oliver och.. ja det finns fler ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar