Translate

onsdag 17 juli 2013

Gud

Var nog inte förra veckans tejp runt hålet som gjorde ont... Tror det är min hud som böjar tröttna på att ha ett hål i sig och massa tejp, plastfilm å annat på/i sig.. Men inget ont som kräver värktablett. Har faktiskt inte haft riktigt ont på flera dagar.. Men så har jag inte gjort så mycket heller.. Och det jag har gjort, har jag gjort med försiktighet. Idag en vecka kvar till sprängning.. Tjohooo
Mötte en gammal kärlek på kvällspromenixen igår... Var inte första gången på många år sen jag såg han men ändå alltid lika kul.. Men denna gång var första gången på länge han fråga mer än om hur det är med mig... Han fråga hur det var med min bror... Min bror (9 1/2 år yngre än mig) har han inte sett sen han var en liten kille.. Jag såg hur han hade lite svårt att förstå att min bror blivit vuxen med egen familj. Ja man måste se för att förstå hur tiden går för oss alla.
Gratta en vän till min son på fb nyss.. 21 år.. Begriper knappt.. Första gången jag gratulera honom på fb tror jag han fyllde 17 lr om det va 16... Tiden går men jag består :)
Efter en stunds promenerade hamna vi iaf igår på Combi. Social träning med hundarna. Drack ett nyinkommet öl, ett riktigt sommar-öl.. Var riktigt gott. Så det blev faktiskt två öl och inte en som var original planen då vi kom på den briljanta iden att social-träna hundarna. Gabriella bjöd, så på torsdag är det min tur..  Eller nästa gång vi ramlar in på Combi under hundpromenad.
Igår var faktiskt inte första gången för mig. Men första gången för Isa. Shiva va tjejen jag hade med mig sist. Men annars samma trevliga sällskap igår som då.
Var nog även bra träning för mig, för på torsdag finnes risk att det blir fler än 2 öl.. Vi ska samlas före på en stor gräsmatta och ha förfest-picknick. Fan i Helvete om inte den kvällen blir smärt och trött-fri. Nåt kul bus måste väl jag få ha.. Har ju redan köpt biljett.
Tack på förhand Gud..
Mvh
Ulrika
Nyfiken ska man va.. 
Godis gör underverk med tålamodet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar