Translate

torsdag 18 juli 2013

Ögonbryn är snyggt om de syns

Min älskade granne Lennart som gick å dog för ett tag sen, lämnade en fantastisk lägenhet på högsta våningen... Ser ut precis om min minus sonens rum och så har den bredare hall. Alltså en tvåa. Nu när jag kom in från långpromenad med skrutta såg jag tjejen som har fått hans lägenhet. Jag önska henne välkommen till huset och berätta vad jag bor och att hon får en toppenlägenhet.. Hon berätta att hon helst ville ha en trea... Så vi har i princip redan bestämt att byta.. Inte nu men om nåt år lr så kanske :)
Strax in i duschen å fixa sig inför kvällen. Tror det kan bli jättekul. Hoppas det.. Nästan alla i min åldersgrupp som fortfarande bor i staden kommer vara där.. Ska ha på mig en urläcker tunika som jag fick av mamma. Svarta leggings som döljer slang å påse. Jag är redo.. Ja lite smink ska det väl komma på kvällen till ära. Framför allt ögonbryn ;) Köpte färg på Ullared, men har naturligtvis inte "hunnit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar