Translate

lördag 6 juli 2013

Sol och VARMT

Jaha då e det lördag... Godis (geléhallon) har jag redan ätit.. Inte mycket men lite. Kaffe har jag fått i mig men ska väl strax ut å göra macka åxå.. Fördel med att vara singel med utflugna barn.. Man gör som man vill, När man vill.
Tur ut med hundar verkar det bli idag när vän slutat jobbet. Skypat med annan bästa vän idag med.. Bra start på dagen..
Men den fick ändå börja med värktablett. På måndag måste jag ringa dr och be å få tablett mot illamående..
Ska försöka börja med projekt vardagsrum idag. Men först göra rent kattlådan och skura badrum.. Efter det borde jag väl egentligen inte göra så mycket mer, men jag vill. Tror jag nu iaf.
Strålande sol och varmt är det redan ute.. Men nån tripp till strand, hav vill jag inte. Aldrig tyckt om att vara i direkt sol. Jag trivs i skuggan jag.
Däremot älskar jag åka båt.. Kanske blir det nån båttur i sommar.. Men inte idag.
Idag tror jag det blir korv med bröd till lunch eller varför inte nu till frukost... Jo så får det nog bli :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar