Translate

torsdag 27 juni 2013

Slingor i mitt hår

Hon har slingor i sitt hår som bara jag kan se... Än så länge.
Var en tid sen jag gjorde slingor från botten till toppen med resultat att medlet inte riktigt räckte som skulle viljas. Tänkte inte på det när jag köpte. Men det blir nog bra... Raili fixa :)
Helena kommer senare idag å ska fixa så jag får ögonbryn :) Vacker flicka är jag, Vackrare kan jag bli.
Hundars luktsinne är outstanding. Nästan framme vid porten efter morgonpromenad började Isa nosa i luften och strax tog hon sats å drog mot dörren. Mycket riktigt, där stod Raili å vänta. Jag var inte sen, utan hemma exakt nio.
Strax efter 15.00 ringer de från Sahlgrenska idag å ger besked om tid och om jag behöver göra en ny datortomografi.
Min son har jag varken sett lr hört av sen i söndags kväll. Men då Matildas föräldrar varit utomlands och kommer hem idag (om jag minns rätt) så lär jag nog få se dom här snart igen :)
Mitt i slingarbetet ringde mor å va mammig -Ulrika gör det, gör så..... Jag kan själv ;) Inte lätt å va mamma men inte heller lätt å va dotter alla gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar