Translate

söndag 16 februari 2014

Bandy är vackert och jag känner mig fartblind

Söndag och perfekt söndagsväder när man är trött & bara vill sitta i soffan med en god latte och titta på bandy. OS har ni som förstått inte legat på första prio i mitt tv-tittande.. Inte sagt jag är oerhört stolt över att vara svensk och glädjes mycket åt alla medaljer i ädlaste valörer.
Idag fyller F 8 år... Detta firades redan igår, vilket innebar att jag äntligen fick lite kvalitetstid med nyaste älskade brorson, lilla L
Har inte hållit i en bäbis på 9 år. Takterna satt i, men längtan efter att krama min egen son gjorde sig stor. För inte var det länge sen han var så här liten.. Men vips har det gått nästan 22 år och han har flyttat till eget bo... Inte konstigt man känner sig fartblind ibland.
I detta nu är det första slutspelsmatch mellan Hammarby och Vetlanda. Älskar Bandy... Det är den enda lagsport som kan beskrivas som vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar