Translate

tisdag 4 februari 2014

MovieTime med vapendragare

Ibland älskar jag att bo i hyreslägenhet mer än annars.. Min ugn fungerade inte riktigt, så idag 1 samtal och 2 arbetsdagar senare står det en NY spis i mitt kök :)
Som ni ser så är kameran på min annars helt fantastiska mobil KASS.. Är något som kommit in under linsen.. Har hur länge som helst vart på väg att kontakta nån som kan hjälpa mig att skruva isär å göra rent... Men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.
Ikväll är det BIO. Fick en inbjudan i posten för ett tag sen och ikväll är det time.
Petra följer med.. Första och största önskan var att systerdotter skulle följa med, men hon kunde inte :( Men vi ska nog träffas imon :)
Minns inte när jag va på bio senast.. Är ju inte riktigt min grej. Man MÅSTE sitta still, vara tyst och helst kunna koncentrera sig så man fattar vad filmen handlar om..

1 kommentar:

  1. Ha det så trevligt i kväll,,,hälsa Petra :) / Gabriella.

    SvaraRadera