Translate

söndag 2 februari 2014

Sköna Söndag & mobil som väsnas

God morgon Söndag.. Mobilen väsnades på min begäran kl 05.55. Tror ni min hjärna köpte det.... NIX Jag vände å vred på mobilen till den blev tyst.. En liten del av mig försökte verkligen vakna, men den andra delen va större och starkare..
Men ingen fara på taket.. Jag har Telia-box så det var bara å trycka på play.. Ett litet problem dock.. Satte på tv:n precis när matchen var slut så jag vet redan resultatet och att Sverige missa 2 straffar.. Hmm tänker ni... Gjorde jag med.. Men äsch det verka va en bra match. Så nu sitter jag här och har just sett första halvlek.. Det står 1-2 och Sverige har redan missat en straff.. Det som är lite bra med att redan veta, är: pulsen ökar inte. Så jag är fortfarande sådär lugn å morgonmosig i kroppen som man bara kan va en söndagsmorgon.
Så nu sitter jag här med min Kaffe
Latte å myser.
Nu står det 2-2, så bara å invänta Rysslands vinstmål ;) Bra match, händer lite. Så en del av mig grämer sig lite för att jag inte vakna och såg live.
Men dagen kommer bli toppen.. Ska träffa både bror, syster och deras familjer. Inget kul väder för några timmar på Skarpe Nord. Men det kunde va värre. En bra dag önskas oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar