Translate

lördag 1 februari 2014

Möcke bandy blir det

Jahopp! Då har det blivit ett sånt där litet uppehåll från mig här... Ibland går dagarna så fort så jag kan känna mig rädd på riktigt.
Har iallafall tillbringat denna morgon nere på Skape nord.. Vill ni se 2 korta filmklipp från i morse klicka HÄR och HÄR
I tisdagas var det vänskaps/tränings match mellan Kungälv och Surte.. Självklart kom min bror med familj dit... De är ju Surte-fans ;)
Jag fick köra barnvagn lite :)
Stolt faster
IFK Kungälv vann.. Men som sötaste A tala om för mig... De ligger ju inte i samma serie så man visste det lite grann.. Sötnöt.
Nu sitter jag här i min soffa med fötterna på bordet och datorn i knät.. Bakom mitt huvud på soffkudden ligger Kalle och bredvid mig under filt ligger Isa. Snart börjar bandyn på tv4 Sverige-Kazakstan.
Jag känner ingen i Sveriges lag, men däremot fyra i Finlands och en i Ungerns. Ungern spelar i B-VM orkar inte förklara å det spelar ingen roll för det viktigaste och häftigaste är att Ungern vann idag. Vilket betyder att R (Kareby IS) kommer hem till Sverige med en bronspeng.. Bra jobbat och riktigt kul.. Så ärligt, nu e det lite skit samma hur det går för Sverige ;)
Imorgon blir det också mycket bandy.. A & F har polspel på Skarpe Nord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar