Translate

måndag 10 februari 2014

Blottare identifierad

När jag lagar mat, lagar jag nästan alltid så det räcker till fler middagar. Detta pga att ingen är gladare än jag, när det i kylen står en tallrik med god mat, bara att värma till middag.
Igår lyckades jag lite x-tra bra med middagen. Så istället för att frysa in något har jag nu ätit samma mat, inte bara till middag idag utan även till lunch förut... Enformigt? Absolut, men så gott det va. Jag kan bara jag vill som mormor brukade säga.
IFK Kungälv vann igår mot Bollnäs och säkrade därmed kontrakten för nästa säsong. JIPPI!!!
Så imorgon när de spelar sin sista match är det bara med ren glädje jag tittar och njuter. Ingen nervositet är nödvändig...
I år är jag jättenöjd med deras placering i ingenmansland. Men nästa år, då blir det slutspel.
-
Blottaren som höll till i vår tvättstuga är identifierad.. Han är borta... Det är det viktigaste, men hoppas ändå han får någon typ av hjälp. För inte är det helt friskt att en ung, snygg man vill visa sin snopp för tanter i tvättstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar