Translate

tisdag 25 februari 2014

Ser inte, finns inte

Hej alla glada filurer... Städade i lördags och gjorde så fint på mitt vardagsrumsbord inför radarparet #1 skulle komma = Datorn hamnade under bordet... Men nu är den framme igen, och jag hitta hit.
Var tvungen att rensa allt på bordet. För gästerna som kom, har svårare att hitta lagom än mig.
Iallafall när det gäller vad de ska ta med sig...
De är fantastiska, tokiga och helt underbara på alla sätt och vis. Ett par som vart tillsammans sen vi var tonåringar.. De finns alltid där för mig.. Och ALDRIG att jag har känt mig som femte hjulet.
3 filmer hade de med sig också.. Vi tittade på alla, men vi är så duktiga, vi kan titta och prata samtidigt. Ja visst händer det att vi missar, men då räddar Tobbe. Tobbe e duktigast, han kan hänga med till 100% i filmen och 100% på oss och därför hoppa in i samtalet när han vill.. Nu låter det som värsta kacklet under film, men nä, inte riktigt, bara ibland, lite ;)
Filmerna vi såg kan jag rekommendera.
Camilla gjorde riktigt bra val.
Fanns inte en sportslig att vi skulle få ätit/druckit upp allt de hade med sig. Och ingenting ville de ta med hem.. Så när Gabriella kom på söndagen fick hon i sig lite gott hon med.
Skriver om detta enbart för att skryta om vilka ljuvliga vänner jag har. För inte är det nog med dessa, jag har fler.. Helt otroligt vad rik jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar