Translate

söndag 9 februari 2014

Lite sen sist, fram till nu

Fredagens match mot Sandviken förlorade vi. Men vi höll bra mot serieledarna, så förlust kändes inte förödande. Efter match var det dags för att samlas på isen för att spela in videon till låten "Mera Is" som ska användas i vår strävan efter en multihall här i vår kära stad. Minst 1000 pers samlades. En härlig syn, men personligen var jag inte med.
Två anledningar: 1. Höll på att städa kiosken. 2. Jag hade garanterat halkat, satt mig på rumpan å kissat på mig av bara farten.
Igår lördag började som brukligt med att jag intog mig rollen som sällskapsdam. Frukost med Petra har blivit en favorit.. Sällskapet, platsen och utsikten över de underbara och duktiga barnen i bandy och skridsko skolan gör det lätt att vakna x-tra tidigt även en lördag. Och ja! som ni ser så ingår även negerboll i frukosten på lördagar (ibland)
 
(Ni vet väl om att ni kan klicka på bilderna för att se dom bättre)
Isa trivs i kiosken
Lite senare på dagen åkte vi med bästa Gabriella och Sigge till skogen.
Inte Isas favorit, men det e ju så kul å va med
Fort går det mellan varven
DNA
Dagen avslutades med att Petra kom med chips, choklad och den godaste läsk (vimto) jag druckit på länge. Jag gjorde popcorn å Isa bara njöt.
Melodifestival tittades det INTE på.. Vi valde QX galan som enligt mig var ett mycket bättre val.
Idag är det soffmys varvat med obligatoriska hundpromenader som gäller.. Isa är supernöjd med detta.. Trött tjej idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar