Translate

måndag 9 december 2013

Blir bättre???

Blir nog en bättre dag idag. När saknaden inte längre sitter så mycket i huvudet, utan bara i hjärtat är den inte lätt att göra något åt.. Att Julen närmar sig kan vara en bidragande orsak till att den känns mer intensiv.. Jag vet inte.. Är trött på att försöka förstå.
Skulle ringa faster men fick reda på att de fortfarande efter stormen Sven är utan telefon, dator och tv. Usch hemska tanke.. Lider med dom. Ja ja det finns värre saker, men ändå ;)
Stör mig fortfarande nåt så gruvligt att jag inte fick med alla delar till julklapp-spels grejen jag köpte i lördags.. Hade tänkt slå in å göra klart.. Nu vet jag inte ens när jag kommer dit. Skrev just på Facebook frågan om någon skall till Backaplan idag.. Får se om någon svarar :)
I stort sett all snö som kom är nu borta. Slask, Plask är kvar. Så idag får det gärna regna lite till så det försvinner helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar