Translate

torsdag 19 december 2013

Gbg 4 dagar före Julafton

Hemma... Sitter här nu mätt och belåten... Kokt korv och nudlar blandat med keso blev det till middag och jag tycker verkligen det är jättegott (även med banan-lack i mun).. Snabblagat är det dessutom.
Fick knött mig in på H&M och handlat kläder :) Bilder kanske kommer här, men det kommer garanterat till mostrar som stod för kalaset via presentkortet jag fick i födelsedagspresent.
Eftersom jag var så duktig och faktiskt köpte kläder till mig själv, kan jag nu erkänna att jag gick in för att se om jag hitta nån julklapp till nån och/eller köpa något av utbudet de har som inte är kläder..
Nej jag har inte provat kläderna ännu. Hatar att prova kläder... Framförallt i en knökfull butik kl, 17.45 fyra dagar före julafton. Skall prova kläderna strax.. Måste först återhämta mig från min matkoma blandat med varit-i-stan-hela-dagen hjärna och kropp.
Min något trötta hjärnan fick på vägen hem iden att hoppa av bussen vid min persons arbete och gå in och KRAMA om... I den tanken kom jag på att några vänner till mig skall dit på julbord ikväll.. Alltså är det en arbetsplats och mycket gäster och kollegor så Nä det kanske inte va en så bra ide ändå... Fast en liten del av min hjärna tycker fortfarande att det var en jättebra ide, fast bara inte just ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar