Translate

måndag 2 december 2013

Mycket uppskattade gåvor

God måndag önskas oss alla.. Idag är det kusin Fredriks födelsedag så inte ens denna dagen är en helt vanlig dag...
Isa löper och det ordentligt.. Blodet sköter hon så det märker jag inte, men detta pinkande.. Hon ska pinka revir / sätta kontaktannons va 10-15 m... Tjaboo som vi har med oss mitt på dagen brukar kissa flera ggr/promenad, men nu ska han ju även kissa på hennes kiss, så han kommer garanterat hem med tom blåsa. Isa tom pinka revir hos Bettan i torsdags och här hemma har hon kissat inne för första gången på evigheter. Måtte hon va klar snart.
I lördags var bästa Camilla här på besök. Hon hade med en kasse från underbara norskan Anita.. Så mycket fina grejer.. Tyvärr var två par skor förstora. En grå kjol även den lite stor men kan nog få det funka.. Men fick en klänning som jag ska ha på julafton. Den är så cool/fin. Sen fick jag lite ljuslyktor och en jättefräck smide ljusgrej som ska hänga i fönstret när adventsstjärnan tas ner. Men finast kan nog va ett armband som jag tror kommer från Kanarieöarna där Anita var med sin mamma för ett tag sen.. Även det ska jag ha på Julafton.. Men använde det redan igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar