Translate

måndag 23 december 2013

Gabriella är bäst

Hemkommen från skogen.. Hundarna har fått rusa av sig ordentligt.. Tog kort och filma men har inte lagt in i datorn än, så de får ni se en annan gång.. Vi fikade och Gabriella hade med supergoda mackor.. Allt är gott ute, men dessa hade vart supergoda även inomhus.
Gabriella var i morse och handlade och som den pärla hon är, köpte hon samma som jag köpte till Otto men nu inte hittar här hemma.. Så nu kan jag äntligen lägga det åt sidan och fokusera på nåt annat.. Ja, helt har jag inte släppt det, men nu har jag iaf kunnat samla ihop alla paket så det är klart inför morgondagen.. PUST.
Nu ut till köket och röja, sen dammsuga. Allt har blivit eftersatt i mitt letande... I övermorgon kan jag berätta vad det är jag har letat efter.. Då kommer ni ännu mera undra hur tokig jag är. Är så litet och löjligt egentligen.. men så mycket jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar