Translate

tisdag 10 december 2013

Traktordäck

Då va Thea (Mammas hund) här på besök.. Hon ligger fortfarande i hallen.. Isa tycker hon är tråkig. Hon brukar alltid bli kvar i hallen en liten stund för att sen komma å lägga sig vid mina fötter.. Så hon kommer nog snart. Mamma tog med sig Julklapp-spel grejen och byter den för mig. Ja det innebär att hon vet vad det är, men inte mycket att göra åt.. Är glad jag slipper åka till Backaplan.
Hade igår ett långt och mycket tröstande samtal. Jag fick gråta obehindrat utan att behöva tänka på att/om jag gjorde den andra obekväm. Underbart och behövligt va det..
Denna ängel fick jag skickat till mig från henne för länge sedan :)
Ha en bra dag och gå försiktigt. Iaf om ni bor nära mig, för här är det nästan omöjligt att ta sig fram gående.. Det regna inte bort igår som jag önskade, utan det frös på. Men tror det är på väg bort nu.. Frusna traktordäck-mönster är inte lätt att gå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar