Translate

söndag 8 december 2013

Jag har inget att säga längre

God morgon/förmiddag/dag
Var som sagt och shoppade igår. Backaplan och Bäckebol fick besök av oss. Handlade lite och var jättenöjd med allt, tills jag kom hem och upptäckte att jag inte fått med en grej. Ggrrr..... Får försöka ta mig till Backaplan snart igen.
Gårdagen var inte bara toppen.. Väl hemma fick jag en sprängande huvudvärk och ögonen värkte. Vet inte säkert, men kanske berodde det på att jag kollade väldigt mycket runt omkring mig när vi var ute Kollade efter någon jag känner. Speciellt på Ikea. Där hade jag svårt att fokusera, och när vi kom till bilen tänkte jag tanken -Jag såg han inte, precis som jag gjort varje gång vi kom tillbaka till bilen. Men denna gång erkände jag och berätta för Gabriella. Hon fråga vad jag skulle gjort om jag såg honom.
Har funderat på detta redan innan och svarade henne -Jag skulle gå fram och KRAMA honom, pussa han på pannan (om det gick) och lukta på honom. Det är vad jag längtar efter och saknar allra mest. Jag har inget jag vill säga, bara känna hans doft hade gjort mig superglad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar