Translate

söndag 13 oktober 2013

Bäbisar luktar gott

Har fastnat lite i att leta bilder och klippa, klistra å skapa något.. Till idag hade jag ett "viktigt" projekt att göra. Faster fyller år och jag hade ett par roliga timmar att leta, klippa och klistra med denna bild.
GRATTIS Älskade faster på din dag. Har ni andra tur (min lägenhet otur) så är jag inne på detta även när ni fyller år.
På morgonpromenaden idag mötte jag underbara Eira...  Hon hade med sig Ville. Har sett honom på kort, men idag fick jag äntligen träffat och luktat på honom.. Ville är en gudomligt söt blandras valp på 8 veckor...  Så ljuvligt underbar att jag för en stund hade tanken att skaffa en hund till.. Men den tanken försvann lika fort som jag insåg vilket energiknippe till hund jag redan har.. Hon studsa frenetiskt för att få titta på det lilla som gömde sig under Eiras jacka. Men duktig som hon är (ibland) lugna hon sig efter några skutt och satte sig och bara gnydde lite...
Igår hade jag ett ögonblick då jag LÄNGTA efter att min brors bäbis ska komma.. Kom då på att jag inte har hållit en människobäbis på snart 9 år. Snart nio år sedan Isak föddes.. Isak, yngsta medlemmen i familjens busliga.. eller Pirates from the Caribbean som jag även brukar kalla dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar