Translate

måndag 14 oktober 2013

Pengar är en favorit, lixom

Började titta på dokumentären om killarna som satt fängslade i Etiopien. Den ena killen sa liksom hela tiden och jag börja tänka på min mormor.. När jag var tonåring sa jag liksom mest hela tiden.. Det var inte okej för mormor, så hon tjata alltid på mig om detta.. Jag träna bort det och idag minns jag inte när jag avsluta en mening med ett lixom. Saknar min mormor eller gullimormor som son kalla henne. Glad att han har minnen av henne.. Inte många men dom finns.. Framförallt minns han hennes pepparkakor.
Idag har jag haft fokus på lilla rummet och de lådor som blivit kvar med grejer efter renoveringen.. Uppenbarligen inget däri jag saknar, men inte slänger jag.. Nä! Det ska säljas. Oväntade pengar är en favorit. Nu, Batman, The dark knight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar