Translate

onsdag 9 oktober 2013

Handlat LAX

Jag har fått ytterligare ett inlägg publicerat på Neurobloggarna . De har nu temat sömn och i mitt inlägg igår "Skönt att vara arg" skrev jag om hur min sömn blivit bättre efter att jag ökade dosen Ritalin.
Varit ute på långpromenad i det varma sköna höstvädret.. Handlade på vägen hem.. Bästa med min Willys är att de säljer sådant som går ut om en eller två eller tre dagar för halva priset.. Idag fanns det kallrökt lax i halva-priset-lådan... Älskar lax..
Köpte även en stor tuggring till Isa... Måste vara jobbigt när första instinkten är att man måste gömma det man får, så ingen annan tar det... Ja menar, inte vill varken jag eller någon annan i familjen ta hennes tuggring. Men det går över efter några timmar. Hon är förbaskat söt när hon gräver och sen buffar över och till sist plattar till med hela nosen. Konstigt beteende men lite gulligt. Bevis på medfödd instinkt, trots att hunden varit människans husdjur i många många år.
Men vi har en del att lära av hunden. Läs själva... :)
Klicka på bilden så blir den lättare att läsa utan läsglasögon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar