Translate

fredag 4 oktober 2013

Respektera, Acceptera

Ibland är det inte lätt. Ibland får man kämpa hårt för att styra om tankarna. Nu är en sådan stund. Kanske hjälper det att skriva lite. Kanske inte. Kan ju ändå inte skriva exakt vad som rör sig i mitt huvud. Jag respekterar mina nära, kära, vänner och bekanta. Sociala medier är bra och dåliga. Bra för man får reda på saker. Dåliga för att det är där man får reda på saker. Saker man önskade man fått reda på, på ett annat sätt. Mer personligt. Nu vet man inte riktigt vad göra med informationen..
Bara stuva in i hjärnan och acceptera.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har hittat en instruktionsbok som verkligen hjälper mig i min vardag. :-)
    I den hittar jag råd och vägledning. Jag blir lugn och får tröst om jag behöver det och så mycket mer! Jag kan verkligen rekommendera alla som saknar väglednng att plocka fram Bibel och läsa och ta vara på dess enorma rikedom .
    Jag har verkligen fått mycket hjälp av den, ofta och i många situationer.
    Lycka till! Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att jag också göra misstag! Vi är ju människor. Men det finns bra instruktioner för livet som underlättar för oss. :-D Jeanette

    SvaraRadera