Translate

tisdag 8 oktober 2013

Skönt att vara arg

Oj vad jag har sovit i natt... Något som har blivit väldigt mycket bättre sedan jag ökade min dos Ritalin, är sömnen... Jag blir trött på kvällen och somnar gott... Drömmer inte en massa konstigt som får mig att vakna med ångest... Vaknar inte med en stress i kroppen och frågor som: Var är jag? Hände det? Vad har jag gjort? Är det morgon eller kväll? Frågor som bara kan besvaras med att man haft en natt med mycket drömmar.. Drömmar som gör en god natt omöjlig..
Igår var jag arg... Argare än vad jag varit på länge... Att vara arg är en känsla som är minst lika viktig att kunna känna som ledsen och glad. Kanske även därför jag sovit så gott inatt. Jag fick fräst ifrån lite igår. Jag tillät mig att vara riktigt jävla rabiat ARG. Riktigt skönt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar