Translate

torsdag 24 oktober 2013

Frustration

Gårdagen började jättebra... Men allt eftersom morgonen gick, började en frustration och ledsamhet smyga sig på, och lyckades göra sig riktigt stark. Såpass stark och påtaglig att jag efter ett stund tog upp mobilen och började skriva ett sms. Ett sms för att avboka det sedan länge inplanerade mötet 13.30.
Skrev något om taskig mage.. Men raderade det ganska omgående och istället skrev ärligt som det var. Att jag hade en förbannad skitdag, och inte hade någon som helst lust eller ork att gå på möte.. Men i takt med att jag skrev kände jag att NEJ.. Helvete heller.. Jag kommer inte att må ett dugg bättre av att inte gå... Så jag gick på mötet och det är jag så glad för... Kom fram saker som gjorde att jag fick nytta av min frustration. Ilskan fick utlopp, vilket gjorde att mycket blev gjort. Jag kände mig supernöjd efteråt.. Trött men supernöjd. Känner mig fortfarande supernöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar